Sunday 20 November 2011

Sabarlah HATI . . . .



haihai all my lovely readers (:
Aiks , mcm pelik ajee ? care alyn tuu mcm alyn hepi ajee , an ?
Aish , ta bolee jadi niy ! :
Alyn ta heppy laa ! Alyn tengah sediy neh ! (' :

nak dengar cerita ta ?


Alkisah . . .
pada tarikh 20112011 ~ tarikh itu telah membuka tirai luka di hatiku *ceh , ayat jiwang karat*
alyn terbaca status Aidil dkt fb ~
dea nk pegi Frezeer Hills esok . ohh , sedihnya hati ini .
kau nk tinggalkan aku ke Aidil ?
asal kau ta ajak aku ? Aku dahlaa tengoh KEBOSANAN tiap2 hari !
sampai hati kau , yaa , Aidil :p aku merajuk niy . *pujuk laa wei ! * haha

Tapi . . .
salah aku jugak laa an ? sbb ta ikut kau balik KL .
ak pun tatau ap sbbnya ta ikutt kau balik KL .
tapi aku tau sebenarnya ,, haha XD
sebabnya aku ta ikut kau . .
Aku nk settle kn dulu hal nk masuk sekolaa menengah niy .
then , lps settle shumee tuu ,

InsyaALLAH mggu depan ak balik Selangor ..
Heh , tapi . .
klau mgu depan umi sibuk , so , aku ta bolee pegi Selangor ter ! (' :
Sediy aku .

Tapi . . .
Nanti aku pegi Selangor , dlm bulan sebelas , kau ckp mau beli aku phone baruu , an ?
so , klau mgu depan aku pegi , memang kenalah kau !
MUAHAHA *gelak jahat *

okay , aku nk blah dluh ! tanak citea psl KEBOSANAN aku :p
cam SENGAL aje kalo aku cite psl neh >.< !

uhuks , okay ! bubbye <3

p/s : alyn ta sedih kna tggl dgn aidil sbnrnya , alin sedih sbb alyn bosan duk dkt rumah :p

so , jumpa di lain masa , lain hari , lain post , okay ?
ADIOUS :DD



0 comments:

Post a Comment